Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
 Ilość towarów: 0  Wartość: 0.00 PLN Pokaż koszyk | Złóż zamówienie
 
Pudełka fasonowe
Pudełka klapowe
Inne art. z tektury
HURT - dostawa gratis
 

Pobierz cennik
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

 

 Regulamin sklepu

Regulamin

 Regulamin sklepu internetowego

 

 

§1 Postanowienia Ogólne 

 

1.1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego

       pod adresem www.eko.media.pl,

1.2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.eko.media.pl (zwany dalej: eko.media.pl)

       jest prowadzony przez Emila Krajewskiego NIP: 7731162703, REGON: 590544160.

1.3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:

       1) adres pocztowy: Komorów, ul. Zarzeczna 63, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;

       2) numer telefonu i/lub faksu: tel.:+48 669969111;

       3) adres poczty elektronicznej: emilkrajewski@gmail.com.

1.4. Regulamin sklepu internetowego eko.media.pl umieszczony jest nieprzerwanie na

       stronie internetowej www.eko.media.pl/regulamin w sposob umożliwiający Klientom jego

       pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany

       Klientom przed zawarciem umowy. 

 

§ 2 Definicje 

 

Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:

2.1. Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,

2.2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę

       bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,

       że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności

       z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na

       podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

2.3. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną

       niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we

       własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności

       prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

2.4. Usługodawca/Sprzedawca – Emil Krajewski, Komorów, ul. Zarzeczna 63,

       97-200 Tomaszów Mazowiecki, wpisany do rejestru CEIDG nip 7731162703,

2.5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.eko.media.pl

       przez Emila Krajewskiego,

2.6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740),

2.7. Towary oraz Usługi – wszelkie usługi świadczone oraz towary będące przedmiotem

       umowy sprzedaży między sprzedawcą a kupującym,

2.8. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu

       art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.

       (Dz.U.2020.344),

2.9. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca

       osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub

       planuje dokonać Zamowienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi

       elektronicznej, w tym również Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta 

       oraz Przedsiębiorcę,

2.10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę

         sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Towarów lub

         Usług w ramach sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.

2.11. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach

          konsumenta (Dz.U.2020.287). 

 

§ 3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego 

 

3.1. Ceny wszystkich oferowanych przez Sklep towarów i usług są cenami brutto (zawierają

       podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty

       polskiej są wyraźnie zaznaczone.

3.2. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu eko.media.pl, jak również opisy

       towarów i usług stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu

       Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy –

       zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez

       Sprzedającego.

3.3. Sprzedawca używa w Sklepie internetowym eko.media.pl kodów rabatowych

       upoważniających do zakupów towarów z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody

       rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.

3.4. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym eko.media.pl konieczna jest

       akceptacja niniejszego Regulaminu.

3.5. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym eko.media.pl konieczne

       jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron

       internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne

       wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji

       przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera,

       Safari dla systemu OS X, itd.

3.6. Strona Sklepu internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design (RWD),

       która dopasowuje treść strony do urządzenia na którym jest ona wyświetlana. Strona

       Sklepu jest przygotowana do wyświetlenia zarówno na komputerach stacjonarnych jak i

       również urządzeniach mobilnych.

3.7. Strona Sklepu internetowego eko.media posiada certyfikat SSL – bezpieczny

       protokół szyfrowania komunikacji. 

 

§ 4 Warunki zawierania umowy sprzedaży 

 

4.1. Zamówienia w sklepie internetowym eko.media.pl można dokonywać poprzez

       wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.

4.2. Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania prawidłowych

       danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu

       komórkowego.

4.3. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie

       informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zamówienia odbywa się

       poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości mailowej

       na adres podany w formularzu zamówienia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia

       zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.

4.4. Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie

       niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie stosownej

       informacji na adres mailowy Klienta podany przy składaniu zamówienia, o którym mowa

       w §4 pkt. 4.2.

4.5. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym eko.media.pl jest możliwe 24

       godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. 

 

§ 5 Sposób płatności i termin płatności 

 

5.1. W sklepie eko.media.pl istnieje możliwość płatności w jednym z następujących

       sposobów:

       - przelew na konto bankowe Sprzedawcy,

       - płatność za pobraniem,

       - płatność gotowką lub kartą przy odbiorze osobistym.

       - za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych.

5.2. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer

       rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania

       wpłaty na rachunku bankowym sklepu eko.media.pl zamówienie jest przekazywane do

       realizacji.

5.3. Sklep internetowy eko.media.pl umożliwia wpłatę należności za pośrednictwem

       następujących zewnętrznych serwisow płatności elektronicznych takich jak:

       -Tpay.com

5.4. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej

       wymienionych sposobow w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy

       sprzedaży.

5.5. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do dokonania

       płatności przy odbiorze przesyłki.

  

§ 6 Dostawa 

 

6.1. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

       i są wysyłane pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

6.2. Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronie Sklepu internetowego eko.media.pl

       wynosi 48 godzin. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła

       w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku

       niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym

       niezwłocznie poinformowany.

6.3. Dostawa zamówionych Towarow odbywa się za pośrednictwem:

       - Kurier InPost

       - InPost Paczkomaty

6.4. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym

       fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w zamówieniu.

6.5. Klient może również odebrać zamówiony towar osobiście w siedzibie firmy EMIL

       KRAJEWSKI. W przypadku odbioru osobistego kupujący nie ponosi kosztow dowozu 

       towaru.

6.6. Koszty dostarczenia Towaru, które oprócz ceny za Towar ponosi Klient, są podawane na

       stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia.

6.7. Koszt dostawy towaru w przypadku wyboru płatności za pobraniem w całości pokrywa

       Klient.

6.8. W momencie przyjęcia towaru Klient zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej

       pory towar staje się własnością Klienta. 

 

§ 7 Odstąpienie do umowy 

 

7.1. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który

       zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od

       zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania

       przyczyny.

7.2. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym,

       Kupujący powinien poinformować o tym Sprzedającego, składając oświadczenie o

       odstąpieniu na formularzu udostępnionym mu przez Sprzedawcę, który może zostać

       wysłany pocztą na adres: Emil Krajewski, Komorów, ul. Zarzeczna 63,

       97-200 Tomaszów Mazowiecki; może to także zrobić drogą elektroniczną

       za pomocą elektonicznego formularza odstąpienia od umowy przesłanego na adres

      mailowy sprzedawcy: emilkrajewski@gmail.com.

      Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego wpływem.

      Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, októrym mowa w §7 pkt. 7.1 nie

      wywołuje skutków prawnych.

7.3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 1 do niniejszego

       Regulaminu) jest przekazywany Kupującemu w formie papierowej (w dokumentacji

       dołączonej do przesyłki) oraz w formie elektronicznej (w załączniku do korespondencji

       elektronicznej potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji).

7.4. W przypadku złożenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta,

       oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego

       formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie

       otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku danych w

       rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.

7.5. Koszt zwrotu towaru, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 33 (tj. w sytuacji

       dodatkowych kosztow wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę

       na prawach konsumenta, sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy

       dostępny w Sklepie Internetowym) i art. 34 ust. 2 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach

       konsumenta, ponosi Sprzedawca.

7.6. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego

       uszkodzeniu w transporcie (bezpośredni koszt zwrotu rzeczy – zgodnie z art. 34 ust. 2

       ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683).

       Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty

       zwrotu towaru.

7.7. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest do dokonania

       zwrotu rzeczy niezwłocznie, jednak nie poźniej niż w terminie 14 dni od daty, w której

       odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy,

       rzecz podlegająca zwrotowi zostanie odebrana przez niego lub osobę przez niego

       upoważnioną.

7.8. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające

       poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia

       przesyłki, lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.

7.9. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Kupującego płatności, w

        tym koszty dostarczenia, zostaną przekazane na rachunek bankowy Kupującego

        niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez

        Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.

7.10. Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w § 7 pkt 7.9

         Regulaminu zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego

         użył Kupujący. Sprzedawca w porozumieniu z Kupującym, może ustalić inny sposob

         zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Kupującego

         dodatkowych kosztów.

7.11. Sprzedawca oświadcza, że prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do

         umów ujętych w art. 38 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta,

7.12. Zawierając umowę Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta

         potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został

         zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od

         daty wydania mu towaru. 

 

§8 Reklamacje 

 

8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta, z tytułu niezgodności

       Produktu z Umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz

       poniższymi postanowieniami Regulaminu.

8.2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć produkt bez wad.

8.3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub

       w przypadku skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać

       informacje o tym fakcie listownie na adres: Emil Krajewski, Komorów, ul. Zarzeczna 63,

       97-200 Tomaszów Mazowiecki lub poprzez e-mail na adres: emilkrajewski@gmail.com.

       W zgłoszeniu zaleca się wskazać wadę, jaką zdaniem Klienta towar posiada, oraz jeżeli

       jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie

       sposobu doprowadzenia do zgodności towaru z umową zgodnie z art. 560 i nast.

       Kodeksu cywilnego oraz podanie danych kontaktowych.

       Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność

       reklamacji.

8.4. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.

       Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca

       uznał reklamację za uzasadnioną.

8.5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego

       Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia

       roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na

       stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji

       społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentow,

       Wojewodzkich Inspektoratow Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami

       internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

       8.5.1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

       8.5.2. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

       8.5.3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

8.6. Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie)

       następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów

       rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

       8.6.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu

                  konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o

                  Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z

                  wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

                  Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich

                  określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie

                  określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów

                  polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r.

                  poz. 1356).

        8.6.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewodzkiego inspektora Inspekcji

                   Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji

                   Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o

                   pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na

                   temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego

                   inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach

                   internetowych poszczególnych Wojewodzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

        8.6.3. Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej

                   ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło

                   informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać

                   pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami. 

 

§9 Zasady publikowania opinii 

 

9.1. Każdy kupujący/klient może publikować opinie o towarze/usłudze w odpowiednim

       miejscu na stronie internetowej Sklepu. Opinia powinna być napisana językiem polskim

       z zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.

9.2. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów. Sprzedawca nie ponosi żadnej

       odpowiedzialności za ich treść.

9.3. Kupujący/klient oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów

       prawa, ani praw osob trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi

       umieszczone przez niego w Sklepie Internetowym eko.media.pl.

9.4. Nadesłana opinia podlega weryfikacji przez sprzedawcę pod względem sprawdzenia czy

       opinia ta nie zawiera treści o charakterze zakazanym tj. w szczególności gdy opinia

       narusza obowiązujące przepisy, zawiera treści zakazane, reklamowe, dane osobowe,

       narusza prawa autorskie itd.

  

§ 10 Dane osobowe 

 

10.1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

10.2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu

          internetowego eko.media.pl, dostępnego na stronie www.eko.media.pl. 

 

§ 11 Postanowienia końcowe 

 

11.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian

         w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w

         odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.

11.2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane

         wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on

         prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni

         kalendarzowych od dnia powiadomienia.

11.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą

         elektroniczną podmiot korzystający ze strony sklepu internetowego eko.media.pl

         zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.

11.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą

         odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach

         konsumenta.

11.5. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym

         www.eko.media.pl/regulamin.

11.6. Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.

11.7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.02.2022.

 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu.

 

 

WZOR FORMULARZA

ODSTĄPIENIA OD UMOWY

[formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]

Adresat:

[ Adres Sprzedawcy]

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy

sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*).

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta (-ow)

Adres konsumenta (-ow)

Podpis konsumenta (-ow)

[tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej]

Data

(*) niepotrzebne skreślić

  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 

  1. 1.
  2. 2.
 

 

 

   
 

  EKO Emil Krajewski Opakowania
  Regulamin sklepu
  Wzór formularza odstąpienia od umowy
 

Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl